reklama

(IX): A predsa len idem...

...do Klagenfurtu, v nádeji, že ju uvidím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Týždeň, keď som okrem svojej práce mal ešte aj pohotovosť ubehol ako voda, po úvodnom bláznovstve zakončenom v Berlíne už prebiehal relatívne pokojne, dokonca aj rozpis, ktorý som dostal od dispečera ako tak sedel so skutočnosťou, čo sa nestáva tak často.

Chcel som si vybaviť voľno, ale nešlo to. Nakoniec sa mi podarilo aspoň vymeniť sa s kolegom, ktorý mal v tom čase na starosti južné Rakúsko, Slovinsko a severné Taliansko a mohol som sa po dôkladnej príprave (stan, spacák, veci nevyhnutné k prežitiu v kempe) vybrať na cestu do Klagenfurtu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak niekto z Vás čaká, že som sa hneď rozbehol za onou neznámou (či skôr už známou) dievčinou, sklamem Vás, povinnosti sú na prvom mieste.

Mám veľmi rád, ak môžem skĺbiť prácu a cestovanie dokopy s mojou záľubou tráviť leto pod stanom, pokiaľ možno ešte aj na bicykli a práve moja "základňa" ktorou na cca 2 týždne bol Klagenfurt bola ideálnou príležitosťou. Vlak dorazil včas, prieskum možností ako sa dostať do kempu pri jazere dopadol tak, že som sa odhodlal dopraviť sa tam mestským autobusom. Zarazilo ma, že aj starší ľudia sa mi ponúkali, aby som si sadol, vidiac tých 35kg na mojom chrbte, nemohlo mi snáď nič vo výbave chýbať, najmä ak slovinské kopce sú sťa by kameňom dohodil (som typickým predstaviteľom môjho znamenia).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príchod do kempu a "zabývanie sa" vo mne vzbudilo dojem, že som došiel do rozprávkovej krajiny. Napriek tomu, že mám prechodené dosť, ochota, ktorú tu prejavovali ešte aj nemeckí turisti ma zarážala. Postaviť stan pre 4 osoby (aká to vypočítavosť, pri sexe mám rád veľa priestoru :-) ), bolo hračkou, nemec z vedľajšieho karavánu v pokročilom veku sa vyžíval v možnosti opäť raz si vyskúšať, ako sa stavia stan. Zbežná obhliadka, kde sa čo nachádza, zistenie, že nemusím odháňať potkany pred tým než si idem uvariť obed (ako kedysi v kempe na piešťanskej Sĺňave), či pri sprchovaní si obzerať sprchujúce sa dievčatá ponad prepážky v sprchovacom kúte (ako v Manínskej tiesňave) ma upokojilo. Blízky, aj keď drahší než v centre, obchod bol už len čerešničkou na torte mojej spokojnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zdriemol som si, horúčava bola teda riadna, zobudil ma džavot detí z okolia, náhliacich sa k jazeru. Ako som neskôr zistil, ubytovaním v kempe som mal voľný vstup aj do ohradenej časti pláže pri jazere, ako aj do vnútorného bazénu, čo som patrične aj využíval. Stále viac som mal pocit, že v tomto prostredí sa mi asi veľmi nebude chcieť pracovať, upokojovalo ma zistenie, že za celé 2 týždne mám naplánované len 4 úlohy, ostatné dni môžem stráviť ako uznám za vhodné. Proste paráda!!!

Bicykel som si nepriniesol, bolo by to ako nosiť vodu do toho jazera, za relatívne lacný peniaz (vtedy ešte nevládlo euro) sa dal zapožičať bicykel, na deň, dva, či na celý týždeň. Kto by očakával rozhegané zničené haraburdy, má smolu, každý večer chlapík kontroloval vrátené bicykle a posielal mimo tie, ktoré bolo potrebné opraviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvá moja túra mala len čosi vyše 15km, nechcel som sa hneď trápiť, to leto som ešte na bajku nebol, práce bolo oveľa viac, ako po iné roky. Vrátil som sa zničený horúčavou, skočil si ešte do vody, osviežiť sa.

Nepomohlo, len čo som sa natiahol na karimatku v stane, zaspal som v okamžiku a bolo mi v tej chvíli úplne ukradnuté, že zaspávam sám, bez nežnej spoločnosti...

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu