Jeho elegantný dizajn v čiernom prevedení, poškvrnenom iba logom Orangeu pôsobí veľmi príjemným dojmom, pohľad okoloidúcich pritiahne zaručene, na stole v kancelárii ho nik nebude upodozrievať z mobility.
Vďaka jeho jednoduchosti Vás nesklame ani brandované menu, niet na ňom čo upraviť, je prakticky totožné s tým slávnym kúskom z reportáže CNN.
Nádherne čitateľný displej s modrým podsvietením potešil aj moje oči. Obsluhu zvládne každý, so servisnými nastaveniami si možno babička neporadí, ale s dôverou sa môžete spoľahnúť na prednastavené hodnoty.
Už sa teším, ako ho vymením priateľke a namiesto jej malého mobilu jej v škole na lavici bude tróniť tento elegán, čisto z recesie.
Škoda, včera mi ho ešte museli zobrať z rúk, v predaji je až od 14. Februára, inak by som už dnes odchádzal aj s novou hračkou pre moju zavislacku dušu :-)
Ak v nasledujúcich dňoch v metropole východu, ale aj v uliciach krásavice na Dunaji stretnete divne vyzerajúceho chlapíka pobehujúceho s týmto mobilom, možno to budem práve ja, chystám sa vystrájať aj takéto hlúposti a určite sa rád podelím aj s reakciou okolia...
Jablotron - novinka už v predajniach
Včera som na zopár okamihov mal možnosť vyskúšať si vraj najväčší mobilný telefón na svete.