reklama

Tip na netradičné popoludnie #1

Góvinda... Pre väčšinu z Vás úplne neznámy pojem, s ktorým som sa stretol po prvýkrát v Prahe, celkom náhodou. Zistil som však, že aj v Košiciach, či v Prešove (a vraj aj v Bratislave) možno aj Vy chodíte okolo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Vstup do klubu
Vstup do klubu (zdroj: foto: autor)

Nie je to obyčajná cukráreň, je to miesto, kde nájdete netradičnú kuchyňu (pre väčšinu z Vás), príjemné prostredie a milú obsluhu v podobe veľmi ochotných mladých ľudí.

Neplánovane sme s priateľkou zašli do košickej Góvindy, tak trochu zo zvedavosti (v priateľkinom prípade v snahe vyhnúť sa čínskej reštaurácii, kde by som ju donútil jesť paličkami). Celý klub sa skladá z 3 miestností, z toho jedna je vyhradená iba členom klubu, v druhej je samotná predajnička, v ktorej nájdete aj množstvo netradičných artiklov (korenie, knihy - mimochodom, ak ste členom klubu, môžete si vraj niektoré z nich aj požičiavať domov), v tretej je miesto na sedenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Usadili sme sa, neznalí pomerov, aby nás obsluha v podobe mládenca s úsmevom od ucha k uchu upozornila, že tu preferujú samoobsluhu. Presunuli sme sa teda opäť do predchádzajúcej miestnosti. Ponuka zákuskov bola široká, s jedlom to bolo trochu inak, zatiaľ majú len pripravené jedlá, z ktorých si môžete skombinovať netradičný mix (viď foto). Priateľka zdvorilo odmietla možnosť ochutnať viac, ako len zákusok, asi neverila zvláštne vyzerajúcemu jedlu, ktoré si môžete obzrieť (zvláštny prístup) na pulte.

Ak som chcel jesť, museli si ma zaregistrovať (neviem, možno keby som mal nejaké žalúdočné, alebo vážnejšie problémy, aby vedeli kam zaslať odškodné), obdržal som klubový preukaz a mohol som sa usadiť a konečne začať jesť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo to výborné, aj keď v niekoľkých prípadoch som dosť jasne neidentifikoval čo vlastne jem, ale do tejto chvíle sa žiadne negatívne príznaky neprejavili, práve naopak, som spokojne a hlavne dosýtosti najedený. Zákusok som si nechal na záver, ale mám pocit, že aj samotný by ma nasýtil aspoň spolovice tak, ako hlavné jedlo.

Všetkým, ktorí máte chuť skúsiť čosi netradičné, alebo len ochutnať nejaký ten zákusok vrele odporúčam návštevu. Nemusíte sa báť vtieravého presviedčania o viere, ktorú vyznávajú, ale ak by ste predsa len mali záujem, raz týždenne sú pripravené prednášky, vedené v priateľskej atmosfére.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na stránkach klubu môžete nájsť nielen ďalšie informácie, ale aj adresy klubov-cukrární vo Vašom okolí (v prípade košickej neodporúčam volať na zverejnené číslo, telefónny automat, do ktorého by ste sa dovolali, už nie je v prostredí klubu).

Až si budete prezerať fotografie, ospravedlňujem sa, ale polievka bola tak dobrá, že nevydržala ani do momentu fotenia...

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu