reklama

Ach tie ľudské predsudky...

Myslel som si, že som voči ním už dostatočne imúnny, ale aj tak ma dokážu vytočiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Pred nedávnom sme sa s priateľkou rozišli, niekto by povedal, nič zvláštne, veď ani nie, keby niektorí ľudia nemali potrebu sa tým zaoberať. Väčšinu si dokážem nevšímať, ale niektoré sú fakt "milé":

Ak ste sa rozišli, musíte spáliť všetky mosty, zničiť všetko, lebo sa to tak patrí...

Nie, nemám v úmysle páliť mosty, s Baškou ma spája krásna minulosť, prečo by som mal to všetko zrazu zahodiť za hlavu? Najmä, ak ona sama je podobného názoru.

Nemôžte sa predsa stretávať, ako keby sa nič nestalo...

Sme spolu vtedy, keď to chceme obaja, ako často chceme, ako kamaráti, nevidím na tom vôbec nič zlé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Videli vás objať sa, pobozkať...

A koho je čo do toho? Že sa nám to občas "pošťastí"? Máme za sebou krásnych takmer 11 mesiacov, ak sa to niekomu nepáči, tak nech si nás nevšíma a nehľadá na nás len to všetko negatívne.

Určite ste spolu už len preto, že spolu spávate...

Nemôžeme spolu spávať, nikdy sme spolu nespávali, ak už, tak sme sa milovali, v tom je dosť veľký rozdiel. Nechápem, prečo si toto takmer každý myslí, vytáča ma to a dokonale. Navyše, považujem to za tak intímnu záležitosť, že tieto narážky ignorujem. Nikomu nepotvrdím, že je to tak, či onak, môžu sa snažiť ako chcú. Viem, že by som to mal všemožne popierať, ale aj tak by si mysleli svoje. Môj názor v tejto veci je taký, že aj keby sa tak dialo, nikoho do toho nič, je to výlučne medzi nami, my dvaja to musíme mať vyriešené medzi sebou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je s Tebou len preto, že z Teba čosi má...

Toto je absolútna hlúposť! Nikdy som sa nesprával ako strýko držgroš, ale nie som ani nejaký pán podnikateľ. Ak sme si kedykoľvek čosi dopriali, spravil som jej radosť nejakou drobnosťou, ponúkol jej niečo, nikdy som v tom nehľadal skrytý úmysel. Ani ona. Nikdy sme sa nesprávali v rámci systému PRETO - LEBO, jediný úmysel z oboch strán bol a bude urobiť toho druhého šťastným.

Takýchto narážok je nespočetné množstvo, mohol by som ich tu písať pokojne aj na pokračovanie celé mesiace. Každý sa nominuje do pozície toho, kto poradí najlepšie, kto náš vzťah pozná dokonale, ale čo ak by ste konečne všetci pochopili, že je to len medzi nami, je to náš vzťah, naše kamarátstvo, naša vec?!?

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu