reklama

Sociálna Poisťovňa: Občiansky preukaz? Ďakujeme, nepotrebujeme...

Prednedávnom som navštívil pobočku Sociálnej poisťovne v KE, potreboval som nahlásiť jednu zmenu. Musel som vyplniť tlačivo, ale to, čo nasledovalo ma prekvapilo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Našťastie som nemusel čakať, nik na danom oddelení a pod mojím písmenkom nebol, čo ma potešilo, tak som s úsmevom vstúpil do miestnosti. Naskytol sa mi obraz na pracovníčku SP, ktorá veselo telefonovala a riešila si v práci súkromné veci, aspoň čo som mohol postrehnúť z úryvku telefonátu. Nech, veď veľa práce nemala, tak ma to už ani neudivilo. Je nutné pochváliť ju, sotva ma zaregistrovala, ukončila hovor a venovala sa mi.

Ak sa teda venovaním sa stránke dá nazvať spôsob odpovedí v zásade veľmi stručných, ale dostatočných na to, aby som pochopil, že mám vyplniť jedno tlačivo a podpísať ho. No čo už, bolo neskoré popoludnie, už sa od rána nahovorila dosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podal som jej tlačivo, mierne ma pokarhala, že som nezaškrtol ešte 3 krížiky pri voľbách, ktoré sa ma týkajú, veď predsa to tlačivo vypĺňam každý deň, no nie?

Už som sa ponáhľal vybrať z vrecka peňaženku a z nej občiansky preukaz, pričom som pani povedal, že jej ho hneď dám. Reakcia ma zarazila:

"Nemusíte, ja ho nepotrebujem, ja mám všetko v počítači..."

Nepoviem, keď v mojej banke sa nemusím preukazovať OP, pretože ma moja banková poradkyňa pozná, tak je všetko v poriadku, ale túto pani som videl prvý krát v živote a istotne aj ona mňa!

Čo ak by som prišiel nahlásiť zmenu v úmysle niekomu uškodiť???

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu