reklama

Čerstvú bagetu, či sendvič? Tak poriadne vyberajte...

Ráno som bol nakúpiť kamarátke čerstvé pečivo v hypermarkete. Zlákala ma možnosť dopriať si na raňajky čerstvú bagetku. Nakoniec som si kúpil sendvič. Aby ste neboli rozčarovaní po otvorení obalu, riadne si skontrolujte dátum spotreby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Zvykol som si pri každom výrobku kontrolovať minimálnu trvanlivosť, i tak mi to samozrejme nezaručí, že nebudem mať bolesti žalúdka, alebo nedajbože salmonelózu, či iné problémy. Niekedy kvôli tomuto zvyku na mňa zazerajú ako predavači, tak nakupujúci. Rovnako tak, ak mám čo i len najmenšie podozrenie ohľadne ceny, tovar putuje pod scaner, overím si ju.

Nákup som mal už celý naložený v košíku, keď som prechádzal okolo pultu s bagetami a sendvičmi. Taktika predaja nepustí, nedalo sa to prehliadnuť. Môj hladný žalúdok sa ozval dosť rázne na to, aby môj mozog takto po ránu musel premýšľať, či mu dopraje potešenie v podobe kuracích medailónikov, šunkovo-syrové, lososové, výber majú v Hypernove Košice bohatý (narozdiel od pečiva tesne po otvorení).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výber dnes teda padol na sendvič, ku ktorému sa natiahla moja ruka. Keďže som kedysi brigádoval v rôznych hyper a supermarketoch, na polceste ju mozog stopol, zbystril zrak a opäť som vyzeral ako idiot, vyberal som si balenia skryté úplne vzadu.

Jeden zo základných trikov v obchodných reťazcoch na oddelení potravín (špeciálne na čerstvých potravinách (fresh food - Tesco, MOPRO - Lidl)) hovorí jasnou rečou. Nové zásoby z toho istého výrobku patria dozadu, alebo úplne na spodok, za/pod staršie výrobky. Volá sa to rôzne, najčastejšie tomu hovoria, že rolujú.

Ani dnes ma skúsenosti nesklamali, kým vpredu bol dátum spotreby 15.5.2005, na vzadu uložených výrobkoch až 19.5.2005, pri sendvičoch dosť veľký rozdiel!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Až nabudúce dostanete chuť na čerstvú bagetku, neverte krásnym nápisom o čerstvosti ktoré sú súčasťou marketingu tej ktorej firmy, ktorá ich vyrába, ale poriadne vyberajte, oplatí sa Vám to...

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu