reklama

Vyberáte z bankomatu? Tak si dajte pozor, z ktorého...

Na Slovensku ma asi neprekvapí už nič, ale keď som prechádzal okolo pobočky jednej z bánk v obchodnom centre, zaujal ma veľmi podivný oznam...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

V ňom sa doslova a do písmena píše čosi v tom zmysle, že Istrobanka upozorňuje svojich klientov na skutočnosť, že ak budú vyberať hotovosť z bankomatov HVB Bank (presne vymenované umiestnenia bankomatov boli napísané) pripojených do siete EURONET, zaplatia za každý takýto výber poplatok ako za výber V ZAHRANIČÍ.

Je to divne? Určite áno!

Ako mi niekto môže účtovať poplatok, ktorý je neporovnateľne vyšší ako poplatok za výber z cudzieho bankomatu v SR, pokiaľ sa nachádzam na území SR?

Nemal som si pravdivosť tohto oznamu možnosť overiť na vlastnej skúsenosti, preto spolu s týmto článkom oslovujem obe dotknuté banky, ktorých prípadné vyjadrenie samozrejme uverejním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obávam sa však, že ak by ma to ako klienta niektorej z bánk (nemám dôvod si myslieť, že sa to týka len Istrobanky) postihlo, pokiaľ by som podal voči takto vyrubenému poplatku reklamáciu, stálo by ma to nemálo úsilia, aby som získal tento poplatok späť. Z právneho hľadiska, v cenníku služieb Istrobanky nie je uvedené, že týchto cca 5 bankomatov je zaradených do spoplatnenia ako zahraničný výber, preto naúčtovanie takéhoto poplatku by bolo v rozpore s cenníkom služieb banky, nakoľko správne by mali byť účtované ako výber z iného bankomatu v SR.

Mňa ako prípadného klienta banky vôbec nezaujíma, cez akú sieť je daný bankomat pripojený, aj keď napríklad v ČR je viac sietí, rozdiely v poplatkoch určite nie sú také veľké ako v tomto konkrétnom prípade:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poplatok za výber z bankomatu inej členskej banky ZBK: 25,- Sk

Poplatok za výber z bankomatu v zahraničí: 150,- Sk

(cenník služieb Istrobanky)

Podotýkam, že podľa oznamu sa tento problém nedotýka všetkých bankomatov HVB Bank v SR, ale iba malého počtu bankomatov.

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu