reklama

Fast food

Zase jeden z tých nezaujímavých, obyčajných zimných večerov. Nuda, nálada pod psa a ešte raz nuda. Vozím sa bezcielne v MHD, ako už mnohokrát, keď tu zrazu zhoda náhod, prechádzam okolo prevádzky medzinárodnej spoločnosti prevádzkujúcej sieť rýchleho občerstvenia. Spásonosná myšlienka, rýchly úlet mysle a už som dnu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Objednávam si, usadím sa, zapínam môjho nerozlučného spoločníka, moje PDA a závislosť prekonáva všetko ostatné. Čas uteká, moja zmrzlina už tróni v mojom žalúdku, z nápoja už taktiež veľa neostalo a vo mne sa začinajú prebúdzať divné pocity: Sedím tu predsa už takmer pol hodiny a môj sendvič a zemiačiky nikde... Trpezlivosť ruže prináša, hovorím si, ale keď prejde zopár ďalších minút, ten divný pocit prehluší aj toho závisláka vo mne a donúti ma vstať a postaviť sa k výdajnému pultu.

Zrazu mám pocit, že som vzduch, chlapík okolo mňa pobehuje z ľava do prava a opäť doľava, s neprítomným výrazom v tvári ktorý prezrádza, ako veľmi je štastný v práci a ako ho baví. Po ďalších 5 minútach si ma konečne všimne a pokrikuje okolo seba v snahe privolať niekoho z kolegov. Konečne prichádza pán s podobne neprítomným pohľadom, naučeným úsmevom, ktorý mu po vysvetlení situácie na pár okamihov zmrzne v čudnú grimasu, aby ju hneď vystriedal ďalší z naučených a toľko krát používaných výrazov. Nasleduje mnohokrát opakované ospravedlňovanie sa, div sa neklania až k zemi na znak pokory v mene celého kolektívu. Až vtedy som si všimol, že na košeli má nápis MANAGER.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť sa idem usadiť na moje medzičasom vychladnuté miesto a čakám. Neprejdú ani 3 minúty a môj sendvič a zemiaky sú konečne na stole predo mnou. Ďalšie kolo ospravedlňovaní sa, úklonov a k tomu veta: Príjmite malú pozornosť ako ospravedlnenie...

Áno, pribalil mi ovocnú taštičku, ktorú by som si bol aj tak zašiel pri mojom odchode kúpiť. Čo na tom, že na nej bol časový nápis 22:45, pričom na mojích hodinkách bolo v tej chvíli 22:30. Aj tak potešilo, usmial som sa a pozerajúc na chrbát odchádzajúceho managera som sa opäť zapozeral na obrazovku môjho PDA.

Nebolo to po prvýkrat, preto pri budúcej mojej návšteve do knihy prianí a stažností pribudne návrh, aby sa premenovali z FAST FOOD na SLOW FOOD...

Štefan 'Dominik' Sabo

Štefan 'Dominik' Sabo

Bloger 
  • Počet článkov:  94
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mobilný a internetový "závislák",ktorý má plnú hlavu nápadov, myšlienok.Narodil sa v roku 1978, štandardne pôsobiaci ako freetimer.blog[at]omnibus[dot]skBlogujem: Zoznam autorových rubrík:  SuperStarPDA a MobilyPolitikaBleskovkySpomienky na minulosťOFF-TopicZákazník náš pánSúkromnéSatelitNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu